Los Angeles, dag 1 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Iris, Annemiek en Walko Dam - WaarBenJij.nu Los Angeles, dag 1 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Iris, Annemiek en Walko Dam - WaarBenJij.nu

Los Angeles, dag 1

Door: Walko

Blijf op de hoogte en volg Iris, Annemiek en Walko

24 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het is 00:30 uur en we zijn net terug uit de stad, wat een dag.

Vanochtend vertrokken we uit Needles na een ontbijt van pancakes met berries. We zaten er goed vol van dus we konden er even tegen aan. Het hotel waar we daar hebben geslapen was prima, keurig nette kamer, schoon, mooi zwembad maar het was daar zo ontzettend heet dat we blij waren dat we daar weg konden.

Op weg naar Los Angeles naar het Beverly Garland Holiday Inn hotel. Een rit van meer dan 400 km dus we hadden ff te gaan. Het landschap was niet echt boeiend maar met een classic rock zender op de radio was het prima te doen. Hoe dichter we bij Los Angeles kwamen hoe drukker het werd op de weg. 5 banen dik maar het reed wel door. Om 15:00 uur ongeveer kwamen we bij het hotel aan. Een hele mooie kamer, zwembad, alles erop en eraan. Even opgefrist en daarna gaan eten, lekker vroeg zodat het niet zo druk zou zijn. In tegenstelling tot de andere restaurants, hebben we hier op ons gemak kunnen eten. Meestal krijg je voordat je klaar bent, de rekening al.

Na het eten besloten we naar de Walk of Fame te gaan op Hollywood Boulevard. Omdat ik er niet helemaal uitkwam met de route naar het metrostation, besloten we maar met de auto te gaan. Dat ging goed totdat we de snelweg af reden, toen stond er file. Tussen de rijen auto's liep een man T-shirts te verkopen. Toen hij dichterbij kwam zagen we dat het om shirts van Dolly Parton ging.....nou ja zal wel dachten wij. 100 meter verder begrepen we waarom, ze gaf die avond een optreden en wij reden in de drukte. Allemaal fans van Dolly die nogal enthousiast waren. We moesten er om lachen, cowgirls en -boys op weg naar hun concert.

Wij draaiden rechtsaf Hollywood Boulevard op en daar was het erg druk. Bij verschillende sterren staan verklede personages. Spiderman, de Iron Man noem maar op.
Auto in de parkeergarage gezet en toen sterren kijken. Bij de belangrijkste ster (ons hoofddoel van vanavond) was het erg druk. Heel veel mensen wilde bij die ster op de foto, de ster van Michael Jackson. Uiteindelijk toch gelukt, Iris weer helemaal blij, voor haar betekent het veel. Ikzelf ben ook nog met 2 bekenden op de foto gegaan, zie hieronder.

Hierna, het was 20:15 uur, kwamen we langs een cinema, en daar draaide, jawel, Harry Potter 3D.
Dus wij lekker naar HP geweest in LA, ook wel bijzonder. En daar komen we net van terug.
Het verkeer is hier een gekkenhuis dus morgen laten we de auto staan en gaan met een bus naar de Universal Studio's.

De foto's van vandaag plaats ik morgen, ik ga eerst slaaaaaapen ;-)

Trusten.