Dag 2, San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Iris, Annemiek en Walko Dam - WaarBenJij.nu Dag 2, San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Iris, Annemiek en Walko Dam - WaarBenJij.nu

Dag 2, San Francisco

Door: Walko

Blijf op de hoogte en volg Iris, Annemiek en Walko

06 Juli 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

Goedemorgen, bij jullie goedenavond.

Zojuist lekker ontbeten in het Cova hotel, keurig hotel in downtown SF.
Nog even bijpraten over gisteren, daar was ik gisteravond te moe voor.

Om 19:50 zijn we geland op SF international airport en met de shuttlebus naar het hotel gebracht. Dat was nog bijna een half uur rijden. Het werd al donker en toen we de wijk inreden waar het hotel is, zag het er niet echt aantrekkelijk uit. Veel daklozen op straat met hun hele hebben en houden in een winkelwagentje, erg triest om te zien. We waren hier al van op de hoogte. In de straat waar ons hotel staat, is een kerk die opvang verzorgt voor daklozen (waar ken ik dat van...)

Last schijn je niet van ze te hebben, dus we zien het allemaal wel.

Gisteravond gelijk naar bed gegaan, we konden onze ogen niet meer open houden. Vooral de tweede vlucht was erg vermoeiend. Op het laatst weet je niet meer hoe je moet zitten en slapen lukt ook niet echt in een stoel. Dus je verwacht dat als je dan lekker naar bed gaat, dat je aan een stuk door slaapt. Mis! Om 3 uur wakker, om 4 uur wakker maar daarna toch wel weer in slaap gevallen.

Zodadelijk gaan we op pad, naar Alcatraz en Fishermans Warf. Lekker rustig aan doen.

Groetjes van ons 3en

• 06 Juli 2011 - 17:41

Peter:

Geweldig om te lezen! Veel plezier nog tijdens jullie vakantie

• 06 Juli 2011 - 20:26

Andre:

Schok op je slaperige maag. Maar bij daglicht is de wereld weer heel anders. Reizen is zwaar maar als je het gehed hebt, dan ben je het ook zo vergeten.
    Plezier.