Reis geboekt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Iris, Annemiek en Walko Dam - WaarBenJij.nu Reis geboekt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Iris, Annemiek en Walko Dam - WaarBenJij.nu

Reis geboekt

Door: Walko

Blijf op de hoogte en volg Iris, Annemiek en Walko

22 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

het is zover, de reis is geboekt. De planning is als volgt:
op 5 juli 2011 12:15 uur vliegen we met United Airlines van Schiphol Amsterdam naar Dulles International Airport Washington DC. Daar komen we om 14:30 uur lokale tijd aan. We moeten daar wachten op onze vlucht naar San Francisco die vertrekt om 17:20 uur. In San Francisco komen we aan om 20:05 uur. Vanaf het vliegveld worden we met een pendel bus naar ons hotel gebracht, het Cova Hotel in Ellis Street.

Reisschema:
Het schema ziet er als volgt uit:

van 5 juli tot en met 7 juli verblijven we in San Francisco:
Alcatraz, Golden Gate Bridge, Union Squire en misschien ook Sausolito.

8 juli: San Francisco - Oakhurst waar we verblijven in de Shilo Inn Suites
hier blijven we 2 dagen en gaan we het Yosemite NP bezoeken;

10 juli Oakhurst - Visalia Holiday Inn Visalia
Hier blijven we 1 nacht om in het Sequoia NP wat boompjes te bekijken;

11 juli Visalia - Barstow, Best Western Desert Villa Inn. Op weg naar Las Vegas overnachten we in Barstow, waar we wellicht een Ghosttown gaan bezoeken;

12 juli Barstow - Las Vegas Luxor casino hotel
In Las Vegas verblijven we in het Luxor hotel en blijven we 2 dagen. Ook een bezoek aan de Hoover dam staat op de agenda.

14 juli Las Vegas - Zion NP Best Western Zion Park Inn. Op weg naar Bryce Canyon kun je niet om Zion heen, daar overnachten we en een mooie wandeling in dit park staat op het programma;

15 juli Zion NP - Bryce Canyon Bryce View Lodge;
Bij Bryce Canyon zullen we 2 dagen verblijven.

17 juli Bryce Canyon - Page/Lake Powell. Hier verblijven we 3 dagen in de Holiday Inn. Het idee is om lekker bij te komen aan Lake Powell, een bezoek aan Antelope Canyon en misschien van hieruit Monument Valley te bezoeken.

20 juli Page/Lake Powell - Tusayan Grand Canyon, Canyon Plaza Resort.
Bij de Grand Canyon blijven we 2 dagen, wandelen en misschien een helikoptervlucht???

22 juli Tusayan - Needles, Best Western Colorado river Inn. Hier overnachten we op weg naar Los Angeles.

23 juli Needles - Los Angeles, Beverly's Garland Holiday Inn.
De laatste etappe brengt ons naar LA waar we 4 dagen verblijven. In LA zullen we zeker een bezoek brengen aan de Universal Studio's, Beverly Hills, de Walk of Fame, shoppen en natuurlijk Forrest Lawn Cemetary.
Lekker uitrusten van deze trip en voorbereiden op de reis naar huis.

27 juli vliegen we om 11:00 uur vanuit Los Angeles eerst naar Chicago O'Hare International Airport
waar we om 16:54 aankomen.
Om 18:24 uur vertrekken we vervolgens naar Schiphol Amsterdam waar we 28 juli om 09:25 uur zullen landen.

We kijken er naar uit!!

Voor wie het helemaal wil volgen, hieronder de vluchtnummers:

5 juli 2011:

Iris Van Dam:

Nog maar 40 daagjes:D(A)

• 20 Juni 2011 - 08:15

John Tinus:

Ik zal jullie reis volgen en wens jullie een heel fijna vakantie
    groetjes
    John