Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Iris, Annemiek en Walko Dam - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Iris, Annemiek en Walko Dam - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Walko

Blijf op de hoogte en volg Iris, Annemiek en Walko

03 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

2 dagen voor vertrek, de spanning neemt toe. Wat ik nu niet moet vragen is: Hebben we alles? Want dan gaat er iemand uit zijn stekker....;-)

We hebben nog 2 extraatjes gereserveerd, in Bryce Canyon gaan we paardrijden en bij de Grand Canyon hebben we een helicoptervlucht geboekt. Nog nooit op een paard gezeten en ook nog nooit in een helicopter, dus we gaan zien hoe dit gaat verlopen. Het zal ongetwijfeld indruk maken.

• 04 Juli 2011 - 13:42

Sonja En Ron:

Wij wensen jullie een hele fijne reis toe!

Vermaak je een beetje in het vliegtuig, lekker lezen, filmje kijken, beetje slapen.(haha)
    We gaan jullie de komende tijd volgen, dus hopen dat er veel op de site wordt geschreven.
    Stoer hoor die helikopter vlucht en het paardrijden.
    We zijn heel benieuwd.

• 04 Juli 2011 - 21:20

Ron Van Son:

Begrijp ik goed dat je nog nooit op een paard in een helicopter hebt gezeten......:-)