Tussenstop naar Las Vegas - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Iris, Annemiek en Walko Dam - WaarBenJij.nu Tussenstop naar Las Vegas - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Iris, Annemiek en Walko Dam - WaarBenJij.nu

Tussenstop naar Las Vegas

Door: Walko

Blijf op de hoogte en volg Iris, Annemiek en Walko

11 Juli 2011 | Verenigde Staten, Barstow

Daar zijn we weer, met het veslag van de dag.

Vanochtend een stevig ontbijt genuttigd in de Holliday Inn te Visalia. Pancakes met banaan, noten en maple siroop. En een schaal vers fruit. Het was weer zoveel dat zelfs ik het niet op kon en ik kan een stevig ontbijt wel hebben. Het was natuurlijk niet 1 pannekoek, maar 3 van die hele dikke. Nokkievol zaten we, maar wel lekker.

Vandaag op weg naar Barstow, tussenstop voor Las Vegas. We zitten hier in het Best Western Plus hotel en die Plus staat denk ik voor de temperatuur. Wat ishet hier heet zeg!

Onderweg hier naar toe zijn we door de Mojave Desert gekomen, een enorme vlakte met toch nog aardig wat begroeiing. Langs Edwards Airforce Base, maar geen vliegtuigen gezien, die waren denk ik allemaal stealth.

Waarschijnlijk hebben we gisteren een steentje op de voorruit gehad, want er zit een sterretje in. Even kijken hoe dit afloopt, maar waarschijnlijk gaan we morgen even langs Alamo in Vegas.

In Barstow zelf is eigenlijk geen Barst(ow) te doen. Er zijn alleen maar eettentjes en een Starbucks. Af en toe gaat er een goederentrein voorbij die zo lang is, dat als ie in Nederland zou rijden, de voorkant al bij het volgende station is terwijl de achterkant nog moet vertrekken ;-). In de hotelkamer horen we hem gelukkig niet.

We gaan straks maar wat eten en dan lekker wat slaap inhalen. Denk niet dat er hier nog foto's gemaakt gaan worden....

Groeten uit een heerlijk airco gekoelde hotelkamer.

• 12 Juli 2011 - 05:36

André:

erg leuk elke dag even een verhaaltje lezen van jullie. Veel plezier nog.

• 12 Juli 2011 - 06:31

Peter:

Keep it cool en niet je hele (restant) vakantiebudget vergokken hè.

• 12 Juli 2011 - 07:54

Mam:

Hebben ze daar in het vooruitstrevend land geen firma die Carrglas heet?
    Of zo iets.
    Liefs voor jullie 3en
    Mam

• 12 Juli 2011 - 08:39

Andrea:

Ik neem aan dat jullie nog wel een gokje gaan wagen in Vegas? Denk aan ons huis in Italia (pesto bij??)

• 12 Juli 2011 - 17:11

Ron Van Son:

Klinkt goed. In ieder geval nog wel een Starbucks........:-). Geniet er verder van.

• 12 Juli 2011 - 18:30

Johan:

Jaha, er gaan daar wat treinen vandaag de dag, einen vandaag de dag, andaag de dag, e dag, dag, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
    Geniet er van !

• 12 Juli 2011 - 18:30

Johan:

En nog bedankt voor de felicitatie hè

• 14 Juli 2011 - 08:33

John Tinus:

Wat een fantastische reis. Doet mij denkn aa mijn reis naar Amerika in 1977. Ook wij hebben toen dezelfde plaatsen bezocht. geniet er maar van. Ik blijf jullie volgen.
    groetjes John