Lange rit.... - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Iris, Annemiek en Walko Dam - WaarBenJij.nu Lange rit.... - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Iris, Annemiek en Walko Dam - WaarBenJij.nu

Lange rit....

Door: Walko

Blijf op de hoogte en volg Iris, Annemiek en Walko

08 Juli 2011 | Verenigde Staten, Oakhurst

Vandaag hebben we een lange rit achter de rug. Van SF naar Oakhurst. Vanochtend tegen 09:00 uur reden we weg bij ons hotel in SF, op weg naar de Shilo Inn in Oakhurst.

De rit viel tegen. Het ging allemaal wat langzamer dan ik gehoopt had. Het was druk op de weg, best wel wat oponthoud gehad. Ook ging het grootste gedeelte van de reis door een saai landschap. Alleen maar landbouwgrond, zo vlak als....nou ja Nederland ;-). Maar het laatste stuk maakte veel goed. Flink klimmen en ook de temperatuur klom mee. We zitten hier op een kamer met airco, en dat is maar goed ook. Vanochtend toen we uit SF vertrokken, was het een graad of 18, hier is het dubbel zo warm.

Omdat de reis wat is uitgelopen, komen we niet meer aan het middag-programma toe, een bezoek aan Glacier point. We gaan morgen op pad en combineren dan een aantal plaatsen die we willen bezoeken. We zien het wel.
En vanavond? Eerst even wat eten, een dip in de pool en dan lekker naar bed. Vermoeiend zo' n vakantie....

Een oud Italiaans gezegde luidt: Vacanze non è tutto......en dat is ook zo, je moet er wat voor over hebben. ;-)))

Groeten vanuit Oakhurst CA

• 09 Juli 2011 - 08:45

Peter:

Genieten zeg. Vol programma maar na een american breakfast moet dat wel lukken.

• 09 Juli 2011 - 09:17

Andrea:

Of: vacanze e tutto maar je kan niet alles in een dag proppen:) X